قالب پرشين بلاگ


کشکول
مطالب مذهبی _ پزشکی _ سرگرمی و . . .
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لينک هوشمند
براي تبادل لينک  ابتدا ما را با عنوان کشکول و آدرس khatmeghoran.mahtarin.com لينک نماييد سپس مشخصات لينک خود را در زير نوشته . در صورت وجود لينک ما در سايت شما لينکتان به طور خودکار در سايت ما قرار ميگيرد.





 

 

طراحى و ساخت کشو در ترکیب ساختار برخى از لوازم دکوراسیونى- کاربردى مانند میز آرایش، پاتختى، میزتحریر، کمدهاى تمام کشودار، بعضى از میزهاى پذیرایى و حتى تختخواب ها و بسیارى نمونه هاى دیگر از این دست، علاوه بر ایجاد زیبایى ظاهرى، یکى از راهکارهاى مناسب جهت تقسیم بندى محدوده فضاى اشغال شده توسط آن لوازم به حساب مى آید.

علاوه بر اینها امروزه تولیدکنندگان با هدف استفاده بهینه از فضا، نمونه هاى کاربردى مستقلى از کشوها با ابعاد و جنس هاى مختلف شامل فلز، چوب و پلاستیک تولید کرده اند که در میان آنها انواع پلاستیکى به جهت داشتن مزایاى متعدد از اهمیت ویژه اى برخوردارند، این مزایا عبارتند از:

1با توجه به چرخ دار بودن اغلب مدل هاى آنها، حمل ونقل و جابه جایى شان به راحتى انجام پذیر است.

2- با آب و موادشوینده به طور مستقیم قابل شست وشو هستند.

3- تنوع در فرم ظاهرى و همچنین رنگ آمیزى این کشوها، امکان استفاده در اکثر مکان هاى کاربردى را با هر پالت رنگى فراهم مى سازد در نتیجه آنها را مى توان حتى به طور مستقل در گوشه اى از اتاق کار، اتاق بچه ها، اتاق خواب، آشپزخانه و حتى سرویس هاى بهداشتى مورد استفاده قرار داد.

4- به جهت پلاستیکى بودن اسکلت و کشوها، از وزن کمى برخوردارند.

5- این قبیل کشوها در ابعاد مختلفى از بزرگ گرفته تا خیلى کوچک تولید شده اند لذا علاوه بر اقلام بزرگ خرده ریزها نیز مى توانند کشوهاى مخصوص خود را داشته باشند.

لازم به ذکر است که تنوع موجود در شکل، رنگ، ابعاد و همچنین کلیه موارد یادشده سبب شده است که این کشوها علاوه بر داشتن کاربردى مستقل، در اندازه هاى گوناگون براى تقسیم بندى مکان هاى کوچکتر همچونانبارها، کمدهاى دیوارى، کابینت هاى آشپزخانه و حتى کشوهاى بزرگتر و بسیارى فضاهاى دیگر مانند آنها مورد استفاده قرار گیرند.ولى صرف نظر از همه اینها، کشوها به عنوان یکى از راهکارهاى استفاده بهینه از فضا، خود نیز نیازمند تقسیم بندى هستند که براى این منظور هم راه هاى گوناگونى وجود دارد ولى انتخاب هر کدام رابطه مستقیم با کاربرد آنها و در نتیجه لوازمى که براى قرار دادن در کشو در نظر گرفته شده دارد. به عنوان مثال به چند نمونه اشاره مى کنیم:

 

 

1- بهترین روش براى تقسیم بندى و نظم بخشیدن به کشوهاى کابینت هاى آشپزخانه، کاربرد تقسیم کننده هاى پلاستیکى است که در قالب سینى هاى چندخانه اى، دیواره دار و همچنین قوطى هاى دردار در فروشگاه هاى عرضه کننده لوازم پلاستیکى با ظاهرى زیبا به فروش مى رسند.

2اگر شیشه هاى ادویه جات و یا شیشه هاى عطر و لوازم آرایش و بهداشتى را در داخل کشوها قرار داده ولى از جابه جایى آنها به هنگام بازوبسته کردن کشو احساس نارضایتى مى کنید، کافى است به یک و یا دو ضلع همجوار کشوى چوبى موردنظر دو عدد میخ با فاصله دلخواه و با توجه به نوع کاربرد نصب کنید، سپس یک تکه کش به طولىمتناسب با فاصله دو میخ و همچنین لوازم مخصوص کشو، فراهم کرده و دو سر کش را به میخ ها متصل کنید. حال لوازم موردنظر را مابین کش و دیواره کشو قرار دهید. به این ترتیب کش مانع جابه جایى لوازم و احیاناً آسیب رسیدن به آنها هنگام باز و بسته شدن کشو مى شود.

3هنگامى که سرویس لیوان و یا استکانى را در بسته بندى مخصوص خود خریدارى کرده اید، جعبه آن را دورنیندازید. شما مى توانید از تقسیم بندى مقوایى داخل جعبه که به صورت شبکه اى بوده و براى جداسازى لیوان ها و استکان ها از هم به کار مى رود، براى نظم بخشیدن به کشوى کوچک مخصوص جوراب ها، روسرى و همچنین لباس هاى زیر استفاده کنید. با این کار هر تکه لباس در هر خانه اى از آن شبکه مقوایى جاى گرفته و فضاى داخل کشو همواره مرتب و منظم خواهد شد.

4- از جعبه 

[ چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:به کشوها سر و سامان بدهید, ] [ 14:12 ] [ الف . صالحی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

با سلام این وبلاگ در نظر دارد ختم های قرآن و صلوات و ... برای نیت دل دوستان ، ظهور و سلامتی مولایمان و سلامتی رهبر عزیزمان راه بیاندازد. ثواب آنها را هدیه به چهارده معصوم (ع) و محبین امیرالمومنین (ع) میکنیم. در ضمن میتوانید از مطالب مذهبی _ پزشکی _ سرگرمی و غیره در وبلاگ استفاده کنید از راهنمایی های شما استقبال میشود . التماس دعای فرج صالحی
موضوعات وب
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 451
بازدید کل : 406062
تعداد مطالب : 171
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

Alternative content



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر


بهترین لینک های ایرانی